top of page
Search

יזם הפארמה המוביל אבי מייזלר מאמין בקדימהסטם ! משקיע בחברה כ-1.7 מיליון שקל

יוסי בן יוסף, מנכ"ל קדימהסטם: " ניסיונו העשיר וקשריו הרבים של מר מייזלר בתעשיית הפרמצבטיקה הגלובלית, יהוו תרומה חשובה ומשמעותית להתקדמותה של קדימהסטם אשר תסייע לנו להגיע ליעדים האסטרטגים שהצבנו לעצמנו"

נס ציונה, פארק המדע, 19 במרץ 2014, חברת קדימהסטם, המפתחת טכנולוגיות לסריקת ופיתוח תרופות על בסיס תאי גזע, מודיעה היום, כי חתמה על הסכם השקעה בחברה עם מר אבי מייזלר, משקיע אסטרטגי בתעשיית הפרמצבטיקה. במסגרת ההסכם, מייזלר ימונה כחבר בדירקטוריון החברה.


קדימהסטם תקצה כ-641 אלף מניות, המהווים כ-4.6% מהונה של החברה במחיר של 2.7 ש"ח למניה (תמורת כ-1.7 מיליון ש"ח). בנוסף, אבי מייזלר יהיה רשאי להשקיע בחברה סכום נוסף של עד כ- 4 מיליון ₪.



אבי מייזלר הינו דמות מובילה בתעשיית הפרמצבטיקה בדרום אמריקה בכלל, ובברזיל בפרט. לאחרונה, השקיע מייזלר עם קבוצה של שותפים בחברת נסווקס בע"מ. חברת UCB הינה שותפה בחברתו Meizler UCB Biopharma. בנוסף, מייזלר הינו הבעלים המשותפים של חברת Advantech העוסקת בפיתוח ומסחור תרופות ביולוגיות. מר מייזלר הינו אחד המשקיעים הפרטיים הגדולים בחברת בריינסוויי, אשר את מוצריה הוא מפיץ בברזיל. כמו כן, השקיע מר מייזלר בחברת ב - Bioscience Therapix ובחברת מדעי החיים Nirolin .


יוסי בן יוסף מנכ"ל קדימהסטם: "ניסיונו העשיר וקשריו הרבים של מר מייזלר בתעשיית הפרמצבטיקה, יהוו תרומה חשובה ומשמעותית להתקדמותה של החברה אשר תסייע לנו להגיע ליעדים האסטרטגיים שהצבנו לעצמנו, הן בהיבט הקליני של פיתוח הפלטפורמה הטכנולוגית החדשנית והן בהיבט העסקי, מציאת שותפים אסטרטגיים, יכולת גיוס הון בעתיד וכן בחינה של רכישות ומיזוגים.


bottom of page