top of page
Search

קדימהסטם מכריזה על מינוי אסף שילוני לתפקיד מנכ"ל החברה

אסף שילוני מציג ניסיון ניהולי פיננסי ועסקי בתעשיית הביוטכנולוגיה בשוק האמריקאי בדגש על תחום התרפיות התאיות

מהלך זה ממשיך שורת מינויים שנערכו בחברה בחודש האחרון הכוללים את רונן טויטו לתפקיד יו"ר משותף וכן את דורון בירגר ורון מירון כחברי דירקטוריון חדשים


 

קדימהסטם (ת"א: קדסט KDST), חברהבשלבי פיתוחקליני שלתרפיות תאיות(cell therapy), הודיעה היום על מינויו של אסף שילוני לתפקיד מנכ"ל החברה. המינוי החדש מצטרף לשורה של מינויים שנערכו בחודש האחרון בחברה הכולל את רונן טויטו כיו"ר דירקטוריון משותף, וחברי דירקטוריון חדשים, ביניהם דורון בירגר ורון מירון המביאים עימם ניסיון ניהולי עשיר בתחום הביוטכנולוגיה, הון סיכון ופיננסים.



רונן טויטו אסף שילוני



אסף שילוני מציג ניסיון של מעל 20 שנה במהלכן מילא תפקידים בכירים בעולם הביוטק ועבד עם החברות המובילות בתעשיית התרפיות התאיות. מעל עשור שימש בארה"ב במגוון תפקידי ניהול בחברת PeproTech, המפתחת פתרונות לתחום התרפיות התאיות, בה שימש כסגן נשיא למכירות ופיתוח עסקי.


במסגרת תפקידו, שילוני הוביל שיתופי פעולה עסקיים מול חברות בתחומי התרפיות התאיות בארה"ב וניהל תהליכי מיזוגים ורכישות תוך התבססות על ההיכרות המעמיקה שלו עם תעשיית הביוטכנולוגיה וקשרים עם חברות השקעה. בכך מילא תפקיד חשוב בהפיכת PeproTech לחברה מובילה בתחומה. הוא חזר לישראל לפני מספר חודשים בעקבות בנותיו אשר התגייסו לצה"ל. שילוני הוא בעל תואר ראשון במחשבים ומינהל עסקים מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב.



רונן טויטו, יו"ר המשותף של קדימהסטם, אמר: "אני מברך על מינויו של אסף לחברה. מינוי מנכ"ל מקצועי בעל שיעור קומה הוא חלק מאסטרטגיית החברה והדירקטוריון החדש לקדם את הטכנולוגיה במקביל ליצירת ערכים עסקיים ושיתופי פעולה עם גופים וחברות אמריקאיות בתחום תאי הגזע והתרפיות התאיות. לאסף יש את השילוב הנכון בין ניסיון עשיר בתחום הביוטכנולוגיה ובפרט בתחום התרפיות התאיות יחד עם הבנה עסקית ופיננסית לרבות היכרות מעמיקה עם השוק האמריקאי בתחום. יכולות אלה מהוות נדבך חשוב במימוש פוטנציאל החברה ואנו מברכים את אסף על הצטרפותו ומחכים לעבודה המשותפת."


אסף שילוני, מנכ"ל קדימהסטם הנכנס, אמר: "אני שמח ונרגש להצטרף לקדימהסטם ולצוות ההנהלה ולעבוד יחד עם הדירקטוריון החדש של קדימהסטם. אני מאמין מאוד במדע הקיים של החברה וביכולותיו של פרופ' מישל רבל, מדען ראשי וממייסדי החברה, חתן פרס ישראל ובעל שם בינלאומי. בכוונתי לקדם יחד עם צוות החברה את תוכנית המחקר והפיתוח הקליניים למען ציבור חולי ה – ALS והסוכרת תוך שילוב תהליכי פיתוח עסקי ויצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופים משמעותיים מארה"ב אשר ייצרו ערך לבעלי המניות."


מינוי יו"ר משותף וחברי דירקטוריון חדשים

ההכרזה על מינוי מנכ"ל חדש לקדימהסטם מצטרפת לשורה של מינויים בחודש האחרון בחברה:


רונן טויטו, התמנה לתפקיד יו"ר משותף של דירקטוריון קדימהסטם. רונן טויטו הוא המייסד ודירקטור ב-

Amplify Capital והוא בעל ניסיון של מעל מ -20 שנות בתחום הפיננסי והניהולי, כולל תפקידים בכירים בחברות ציבוריות בעיקר בתחומי מדעי החיים, הנסחרות בנאסד"ק ובבורסת תל אביב בהם הוביל מהלכי הנפקה (IPO’s) וגיוסי הון פרטיים משמעותיים, הסכמי רשיון ורכישת טכנולוגיות וכן יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופים בינלאומיים. רונן כיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים בחברות בתחומי הביוטכנולוגיה והפארמה (XTL Biopharmaceuticals, BioBlast Pharma ו-. Cellect Biotechnology), כמו כן כיהן גם EY כמנהל כספים בחברת טלקומיניקיישן בינלאומית שנסחרה בלונדון וכן כמנהל במשרד רו"ח

רונן טויטו מחזיק בתואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות ורישיון רואה חשבון כמו כן, חבר בלשכת רו"ח בישראל.


דורון בירגר מונה לתפקיד חבר דירקטוריון. לדורון בירגר מעורבות עמוקה וניסיון רב כיו"ר ודירקטור בשורה של חברות טכנולוגיות בעיקר בתחומי מדעי החיים. כיום מכהן דורון כיו"ר וחבר דירקטוריון של חברות ציבוריות ופרטיות בעולם מדעי החיים והטכנולוגיה. בעבר שימש כיו"ר הדירקרטוריון של גיוון אימג'ינג (נסד"ק והבורסה בתל אביב GIVN ) שנרכשה על ידי קובידיאן תמורת כמיליארד דולר בשנת 2014 וכן שימש כנשיא ומנכ"ל חברת אלרון (נסד"ק והבורסה בתל אביב ELRNF ) אשר בתקופת כהונתו השקיעה מעל 350 מיליון דולר בחברות בתחום המכשור הרפואי.

דורון בירגר מחזיק בתואר ראשון ושני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית.


רון מירון מונה לתפקיד חבר דירקטוריון. לרון מירון ניסיון עשיר בתעשיית התרופות והציוד הרפואי לאחר שכיהן ב – 21 השנה האחרונות במספר תפקידי ניהול בכירים בשוק המקומי והן בשווקים גלובליים, דוגמת חברת טבע תעשיות פרמצבטיות. במהלך הקריירה שלו בחברת טבע, מירון שימש בתפקידי סמנ"כלות שונים כאשר בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל טבע וסמנכ"ל ישראל ואפריקה. מירון מתמחה בתחומי השיווק, מכירות והפצה, מיזוגים ורכישות, פיתוח עסקי, תפעול שרשרת אספקה ופיתוח אסטרטגי. הוא משמש כדירקטור במספר חברות פרטיות וציבוריות. בעל תואר B.Sc בתעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון ותואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.


פרופ' מישל רבל, המייסד-משותף והמדען הראשי של חברת קדימהסטם, אמר כי "כעת, עם צוות ניהולי מקצועי וחזק הפועל יחד בשילוב ידיים הרמוני, החברה נמצאת במסלול הנכון כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלה בתחום פיתוח התרפיות התאיות.".


אודות קדימהסטם

קדימהסטם הנה חברה בשלבי פיתוח קליני של תרפיות תאיות (cell therapy), המפתחת ומייצרת מוצרי "מדף" תאיים המבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה לגידול והתמיינות של תאי גזע עובריים לכדי תאים פעילים באיכות קלינית. AstroRx®, תכנית הפיתוח המובילה של החברה, הינו מוצר תאי המורכב מתאי אסטרוציטים לטיפול ב-ALS, המצוי כעת בניסוי קליני Phase 1/2a. בנוסף, החברה עורכת ניסויים פרה-קליניים ב- IsletRx, מוצר תאי המורכב מתאי לבלב פעילים לטיפול בסוכרת תלויית אינסולין, בהם הוא נמצא כיעיל ובטוח לשימוש.

קדימהסטם נוסדה על ידי פרופ' מישל רבל, המדען הראשי של החברה ופרופסור אמריטוס לגנטיקה מולקולרית במכון וייצמן. פרופ' רבל זכה בפרס ישראל עבור ההמצאה והפיתוח של Rebif®, התרופה המקובלת לטרשת נפוצה הנמכרת ברחבי העולם. קדימהסטם נסחרת בבורסה בתל אביב (ת"א:KDST).

למידע נוסף: https://www.kadimastem.com/


לפרטים נוספים:

מרג'י חדד, מנכ"לית (תקשורת חו"ל)

Must Have Communications

917-790-1178

054-536-5220

גיל קריים (תקשורת ישראלית)

050-5703090


bottom of page