top of page
Search

חברת קדימהסטם מגייסת 15.2 מיליון ₪ בגיוס פרטי

Updated: Oct 26, 2021

הגיוס בהובלת קלובר וולף ואלפא קפיטל באמצעות מימוש אופציות וכן השקעה פרטית מבעלי השליטה בחברה פרופ' מישל רבל ומר ג'וליאן רוג'רי.

גיוס זה מצטרף לשורת מהלכים ושיתופי פעולה מוצלחים במהלך השנה האחרונה, ביניהם גיוס מוצלח של 22.3 ₪ באפריל האחרון


 

חברת קדימהסטם (ת"א:KDST) חברת מובילה בתחום התרפיה התאית, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני של מוצרים פורצי שדרך לטיפול במחלות ALS וסוכרת, מכריזה על גיוס 15.2 מיליון ₪ בגיוס פרטי בדרך של מימוש אופציות פרטיות, בהובלת הקרנות Clover Wolf Capital ו Alpha Capital Anstalt, ועל ידי השקעה פרטית נוספת של בעלי השליטה בחברה פרופ' מישל רבל ומר ג'וליאן רוג'רי. בנוסף, ניתנה לקרנות אופציה לרכישת מניות נוספות, בהיקף של13.7 מיליון ₪ נוספים במחיר מימוש הגבוה ממחיר המניה בכ-60% ערב אישור העיסקה. הגיוס הנוכחי ישמש לטובת המשך הפיתוח והמחקר של החברה, הן עבור מוצר החברה AstroRx® לטיפול במחלת ה- ALS והן עבורIsletRx לטיפול במחלת הסוכרת תלוית אינסולין. כמו כן, ההשקעה תשמש לסיום ההכנות לניסוי הקליני ולהמשך יצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים.


האופציות שמומשו טרם הזמן על ידי הקרנות הוענקו להם במסגרת הנפקת מניות מחודש אפריל האחרון. מועד המימוש המקורי של האופציות הינו ב-31 ביולי 2022. בעקבות ההמרה, תעלה קרן קלובר לאחזקה של כ- 20% בחברה ואילו אלפא קפיטל תחזיק בכ-10.8% ממניות החברה.

כמו כן, לפני כחודש מימש פרופ' מישל רבל, ממייסדי החברה ומבעלי השליטה בה, אופציות בהיקף של כ - 3.5 מיליון שקל במחיר מימוש של 5 ₪ למניה. בעקבות המימוש וההשקעה הפרטית הנוספת, פרופ' רבל יחזיק בכ-31% ממניות החברה וכ- 42.2% יחד עם שותפו מר ג'וליאן רוג'רי.

מתחילת השנה לרבות הגיוס הנוכחי החברה גייסה בהצלחה למעלה מ - 40 מיליון ₪.

הגיוס מצטרף לשורת הצלחות של החברה במהלך השנה האחרונה, ביניהם מפגש עם ה -FDA (INTERACT) בתחילת החודש בנוגע לטכנולוגיית החברה המבוססת תאי גזע לטיפול במחלת הסוכרת, קבלת אישור לפטנט ביפן לטיפול בסוכרת, ופרסום מאמר מדעי במגזין Frontiers in Endocrinologyהיוקרתי, על ההתקדמות בטכנולוגיית תאי הגזע של החברה לטיפול בסוכרת.



אסף שילוני, מנכ"ל קדימהסטם: ״הגיוס מהמשקיעים החדשים בחברה שהשקיעו לראשונה בגיוס בחודש אפריל, וההשקעה מבעלי השליטה שמלווים את החברה מתחילת דרכה, נותנים רוח גבית לתוכנית הפיתוח של החברה ויאפשרו לנו להתקדם בבטחה לביצוע הניסויים הקליניים בשנה הבאה בארה״ב. אנחנו בונים חברת שתוביל את תחום התרפיה התאית, גוף שאינו קיים כיום בישראל, ותמהיל משקיעים נכון המאמין בדרכה של החברה, הינו נדבך קריטי שיאפשר לנו ביצוע מוצלח של התוכנית השאפתנית.״


רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון בחברת קדימהסטם: "אנחנו שמחים מאוד על גיוס משמעותי לחברה בדרך של מימוש אופציות והקצאת מניות חדשה, כחצי שנה לאחר הצטרפותם של הקרנות קלובר וולף ואלפא קפיטל לבעלי המניות. הקרנות מביעות אמון בנו בפעם השנייה, בשווי חברה גבוה משמעותית מזה שנקבע בגיוס הקודם. לצד ההשקעה של בעלי השליטה – פרופ' מישל רבל וג'וליאן רוג'רי, זוהי הבעת אמון יוצאת דופן בהנהלה, נכסי החברה, ההתקדמות שנעשית בה ובאיכות המדע. אני סמוך ובטוח שנמשיך להוביל את קדימהסטם להצלחות ולשאת ערך לבעלי המניות".


קדימהסטם היא חברה מובילה בתחום ה - Cell Therapy הנמצאת בשלבי פיתוח קליני של תרפיות תאיות, שמפתחת ומייצרת מוצרי "מדף" תאיים המבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה לגידול והתמיינות של תאי גזע עובריים לכדי תאים פעילים באיכות קלינית. ® AstroRx, תכנית פיתוח מתקדמת של החברה, הינו מוצר תאי המורכב מתאי אסטרוציטים לטיפול ב - ALS, שהראה תוצאות מבטיחות בניסוי קליני ראשוני. וכן IsletRx מוצר תאי המורכב מתאי לבלב פעילים, המיוצרים מתאי גזע, שנמצאו יעילים ובטוחים לטיפול בסוכרת תלוית אינסולין, ונמצאים בתהליך פרה-קליני מתקדם.


קדימהסטם נוסדה על ידי פרופ' מישל רבל, המדען הראשי של החברה ופרופסור אמריטוס לגנטיקה מולקולרית במכון וייצמן. פרופ' רבל זכה בפרס ישראל עבור ההמצאה והפיתוח של Rebif, התרופה המקובלת לטרשת נפוצה הנמכרת ברחבי העולם. קדימהסטם נסחרת בבורסה בתל אביב (ת"א:KDST).



bottom of page