top of page
Search

חברת קדימהסטם מגייסת 22.3 מיליון ₪ בגיוס פרטי

הגיוס בהובלת קלובר וולף ואלפא קפיטל • אסף שילוני, מנכ"ל קדימהסטם: "הגיוס יאפשר לנו לקדם את תוכנית הפיתוח של החברה על מוצריה פורצי הדרך בתחום ה ALS וסוכרת וכן להאיץ את התוכנית הרגולטורית


חברת קדימהסטם (ת"א:KDST) שבשלבי פיתוח קליני של תרפיות תאיות מכריזה על גיוס 22.3 מיליון ₪ בגיוס פרטי, באמצעות קרנות Clover Wolf Capital ו- Alpha Capital Anstalt. בנוסף, ניתנה לקרנות אופציה לרכישת מניות נוספות בהמשך, בהיקף של 30 מיליון ₪ נוספים.


הגיוס הנוכחי ישמש לטובת המשך פיתוח ומחקר של החברה, הן עבור המוצר המוביל ® AstroRx לטיפול במחלת ה- ALS והן עבור IsletRx, לטיפול במחלת הסוכרת תלוית אינסולין.



אסף שילוני, מנכ"ל קדימהסטם: "הגיוס עליו הודענו היום משקף יותר מכל את הבעת האמון של המשקיעים החדשים, בהנהלת החברה החדשה ויכולתה להוביל את החברה להצלחה, וגם בטכנולוגיה של החברה ויכולות הצוות המדעי הנפלא שלנו. הגיוס יאפשר לנו לקדם את אסטרטגיית החברה לפתח מוצרים פורצי דרך לריפוי בשיטות Cell Therapyמתקדמות, תוך יצירת ערך לבעלי המניות. אנו שמחים על הצטרפותם של קלובר וולף קפיטל ואלפא קפיטל למסע שלנו לשינוי פני הרפואה. דירקטוריון והנהלת החברה רואים במהלך זה צעד חשוב להשגת הכרה בינלאומית ביכולותיה, ובתוכנית העסקית של החברה."


יו"ר רונן טויטו מנכ"ל אסף שילוני


רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון בחברת קדימהסטם: "הגיוס שהוכרז היום מהווה הבעת אמון משמעותית של משקיעים מוסדיים אסטרטגיים בהנהלה החדשה של החברה, באסטרטגיה ובאיכות המדע. קלובר וולף קפיטל ואלפא קפיטל ידועות בהשקעה בחברות טכנולוגיה מובילות ומצליחות וספציפית בתחום הביוטכנולוגיה אנומברכים אותם באופן רשמי על הצטרפותם למשפחת קדימהסטם.״


קדימהסטם (נס ציונה) היא חברה בשלבי פיתוח קליני של תרפיות תאיות (Cell Therapy), שמפתחת ומייצרת מוצרי "מדף" תאיים המבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה לגידול והתמיינות של תאי גזע עובריים לכדי תאים פעילים באיכות קלינית. ® AstroRx, תכנית פיתוח מובילה של החברה, הינו מוצר תאי המורכב מתאי אסטרוציטים לטיפול ב-ALS. וכן IsletRx מוצר תאי המורכב מתאי לבלב פעילים, המיוצרים מתאי גזע, שנמצאו יעילים ובטוחים לטיפול בסוכרת תלוית אינסולין, ונמצאים בתהליך פרה-קליני מתקדם.

קדימהסטם נוסדה על ידי פרופ' מישל רבל, המדען הראשי של החברה ופרופסור אמריטוס לגנטיקה מולקולרית במכון וייצמן. פרופ' רבל זכה בפרס ישראל עבור ההמצאה והפיתוח של Rebif, התרופה המקובלת לטרשת נפוצה הנמכרת ברחבי העולם. קדימהסטם נסחרת בבורסה בתל אביב (ת"א:KDST).

bottom of page