top of page
Search

קדימהסטם בדרך לנאסד"ק: תתמזג לשלד בורסאי אמריקאי

בעלי המניות של קדימהסטם יחזיקו כ-88% ממניות חברת היעד

 

חברת קדימהסטם (ת"א:KDST) חברת מובילה בתחום התרפיה התאית, הנמצאת בשלבי פיתוח קליני של מוצרים פורצי שדרך לטיפול במחלות ALS וסוכרת, מודיעה כי החברה תתמזג לשלד בורסאי אמריקאי הנסחר בנאסד"ק. בעלי המניות של קדימהסטם יחזיקו בכ-88% ממניות השלד לאחר המיזוג, והחברה תימחק מהמסחר בבורסת תל אביב. זאת, בהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה, להתקרב לשווקי היעד של תחום פעילותה.

 

כחלק מתנאי ההסכם, התחייבה קדימהסטם כי בקופתה יהיו כ-5 מיליון דולר לפחות, ויכללו גיוס של כספים.

 

רונן טויטו, יו"ר דירקטוריון בחברת קדימהסטם: "רישום החברה למסחר בנאסד"ק הינו צעד נוסף בהתפתחותה של קדימהסטם והתקדמותה לשווקי היעד של החברה בארה"ב, כפי שהצהרנו בעבר. זאת, בהמשך לקבלת האישור שהתקבל מה-FDA לביצוע ניסוי קליני שלב 2a בארה"ב ב-ALS, ולהסכם הפיתוח המשותף שחתמנו עם iTolerance. אני סמוך ובטוח שמהלך הרישום בארה"ב יסייע לחברה להציף ערך עבור בעלי המניות".




אודות קדימהסטם;

קדימהסטם היא חברת ביוטק לתרפיה תאית הנמצאת בשלבים קליניים. החברה מפתחת ומייצרת מוצרי "מדף" תאיים אלוגניים, המבוססים על הפלטפורמה הטכנולוגית שלה לריבוי

והתמיינות של תאי גזע עובריים אנושיים (hESCs) לתאים פונקציונליים. , AstroRx® המוצר המוביל של החברה, הוא טיפול בתאי אסטרוציטים בפיתוח קליני לטיפול ב-ALS ובמחקרים פרה-קליניים להתוויות נוירודגנרטיביות אחרות.

 

 IsletRx הוא הטיפול של החברה לסוכרת. IsletRx מורכב מתאי לבלב פונקציונליים, המייצרים ומשחררים אינסולין וגלוקגון, שנועדו לטפל ולרפא חולים עם סוכרת תלוית אינסולין.

 

קדימהסטם הוקמה על ידי פרופסור מישל רבל, המדען הראשי של החברה ופרופסור אמריטוס לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן למדע. פרופסור רבל קיבל את פרס ישראל על המצאה ופיתוח של ® Rebif, תרופה שוברת קופות לטיפול בטרשת נפוצה הנמכרת ברחבי העולם. קדימהסטם נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימן בבורסה בת"א: KDST).

 

מדיה חברתית : LinkedIn, Twitter, Facebook

 


לפרטים נוספים ו\או פגישה עם הנהלת החברה: lior@gotlive-ir.co.il, 050-9200194

bottom of page