top of page
Search

קדימהסטם מחזקת את מעמדה כמובילה עולמית בתחום תאי הגזע;

צירפה לשורותיה את פרופ' יוסף איצקוביץ’-אלדור מהמובילים הבינלאומיים בתחום תאי הגזע

פרופ' איצקוביץ’-אלדור יצטרף לוועדה המדעית המייעצת של קדימהסטם.

קדימהסטם מחזקת את הועדה המייעצת המדעית של החברה. פרופ' יוסף איצקוביץ’-אלדור, מהמומחים המובילים בעולם בתחום תאי הגזע, מצטרף לקדימהסטם כחלק מהצוות של הוועדה המדעית המייעצת לחברה.


קדימהסטם פועלת לפיתוח תרופות למחלות קשות על בסיס תאי גזע פלוריפוטנטיים. פרופ' איצקוביץ’-אלדור מצטרף לצוות מובילי דיעה בינלאומיים בתחום תאי הגזע המייעצים ומלווים את קדימהסטם.


מדובר בחלק מחזון החברה לבסס את מעמדה כחברה המובילה בתחום תאי הגזע הפלוריפוטנטיים בארץ ובעולם. הצטרפותו של פרופ' איצקוביץ’-אלדור מסייעת למימוש חזון זה, כאשר בראש הוועדה עומד פרופ' מישל רבל המדען הראשי של החברה ובנוסף מכהן בוועדה פרופ' בנימין ראובינוף, מנהל מחלקת נשים ויולדות בהדסה, שהינו ראש מרכז המחקר של הדסה בתאי גזע של אדם ואחד מהחלוצים בעולם במחקר תאי גזע פלוריפוטנטיים.

פרופ' יוסף איצקוביץ’-אלדור כיהן כמנהל מחלקת נשים ויולדות בקריה הרפואית רמב"ם ב-22 שנים האחרונות וכעת הינו פרופסור בפקולטה לרפואה של הטכניון ומנהל המעבדה לחקר תאי גזע עובריים. כמו כן, פרופ' איצקוביץ יזם את שיתוף הפעולה עם ג'יימס תומסון, מאוניברסיטת ויסקונסין במדיסון, ארה"ב, אשר הביא להפקת תאי גזע עובריים אנושיים, הראשונה בעולם ובהמשך גם בישראל. במעבדות המחקר בראשותו, חוקרים הפקת תאי גזע עובריים ממקור אנושי והתמיינותם לסוגי תאים שונים. פרופ' איצקוביץ פרסם למעלה מ-200 פרסומים מדעיים, בתחומי פיזיולוגית העובר, רפואת הפיריון ותאי גזע עובריים פלוריפוטנטיים.


פרופ' מישל רבל המדען הראשי של קדימהסטם ציין "אנו שמחים על הצטרפותו של פרופ' איצקוביץ לועדה המדעית שלנו. פרופ' איצקוביץ הינו מוביל דיעה בינלאומי בתחום חקר תאי הגזע הפלוריפוטנטיים והיה בין החלוצים הראשונים שהצליחו לייצר תאי גזע עובריים. אני מאמין כי ניסיונו המוכח והישגיו הרבים של פרופ' איצקוביץ יסייעו רבות להתקדמות החברה".

יוסי בן-יוסף, מנכ"ל החברה ומי שהקים את החברה יחד עם פרופ' רבל הוסיף "הצטרפותו של פרופ' איצקוביץ לשורה של מומחים בעלי שם בינלאומי, מציבה את קדימהסטם בחזית הטכנולוגיה העולמית בתחום חקר תאי הגזע הפלוריפוטנטיים ושימושים בהם על-מנת לטפל במחלות קשות ".

bottom of page